Friday, November 21, 2008

GARIS PANDUAN IJTIHAD DAN PENGELUARAN FATWA


Alhamdulillah pada hari ini saya dapat bersama ulamak yang tidak asing lagi iaitu Prof Dr Wahbah Al-Zuhaily dari Damascus University. Syukur kerana dapat bersalam dan memeluk beliau.

Kehadiran beliau adalah untuk membentang satu kertas kerja mengenai GARIS PANDUAN IJTIHAD DAN PENGELUARAN FATWA bersama 2 lagi ahli panel iaitu Dr Mohammad Akram Laldin dari International Shariah Research Acadamy Islamic Finance INRA dan Dr Elsaddig Dowelnor Abdelgadir Fadel Seed dari Uni Sains Islam Malaysia


di sini saya sertakan laman Web Prof Dr Wahbah Al-Zuhaily http://www.zuhayli.com/


insya allah pada lain ketika saya akan sertakan gambar2 yang menaraik pada program tersebut....

untuk pengetahuan kawan2 pada malam ni saya akan bertolok ke Kelantan untuk menghantar ayahanda dan bonda menunaikan fardu haji di Makkah. Doakan keselamatan kami pergi dan balik. Insya Allah saya akan ke KL pada hari Rabu. Maal Salamah....

No comments: